Hulajnogi Elektryczne

Moje propozycje poprawek i modyfikacji opieram na przeprowadzonych testach modeli, które używałem FS66 Speed i które używam Mercane Wide Wheel 2019. Zdecydowana większość z nas jest przekonana, że jazda na hulajnodze jest to umiejętność z którą się rodzimy, zatem, ten kto śmie udzielać podpowiedzi jak jeździć tymi pojazdami, automatycznie jest ignorowany. Jednak, gdy przychodzi ten moment i trzeba rozbić świnkę skarbonkę, łatwiej dopuszczamy myśl, że ktoś może mieć racje. Występując w roli tego kogoś, opiszę kilka swoich błędów, jakie popełniłem kupując sprzęt niedostosowany do własnych potrzeb. 

FS66 Speed

Najsłabszym punktem w każdej hulajce, jest miejsce połączenia przedniego koła z ramieniem kierownicy. Należy zwracać uwagę na sposób mocowania w tym miejscu, z uwagi na występujące przeciążenia podczas jazdy i hamowania. Podczas startu, masa naszego ciała, przeciąża ramie kierownicy do tyłu, ponieważ pojazdy elektryczne mają duże przyspieszenie.
Podobnie podczas hamowania, z tą jednak różnicą, że napieramy całą masą do przodu. W tym modelu zastosowane rozwiązanie będzie się sprawdzać do wagi 45 KG. Przy wadze 80KG powstają luzy, które należy korygować min dwa trzy razy w miesiącu. Zignorowanie prowadzi do utraty kontroli kierownicy. Przy nagłych skrętach nasza hulajka jedzie prosto! Poniższy film pokazuje, jak się do tego zabrać.


Kolejny słaby punkt w tym modelu, to brak amortyzacji tylnego koła. Producent początkowo stosował koła pompowane, jednak w masowej produkcji stosowane jest koło pełne, bezdętkowe, co w konsekwencji bardzo obniża komfort jazdy np po kostce. Najlepiej to sprawdzić wcześnie rano, gdy zależy ci na bezszelestnym przelocie obok tabliczki „Uwaga zły pies”.
Rozwiązaniem jest zastosowanie koła pompowanego, które kupiłem na tej stronie.

IMG_0707

 


Jeśli należysz do tych, którym nie zależy na zwracaniu na siebie uwagi, to ten model nie jest najlepszym pomysłem.Największa zaleta tego modelu ( iluminacja świetlna, pionowo wbudowana w ramię kierownicy), dla osób nie chcących ściągać na siebie uwagi, jest zarazem problemem numer jeden. Producent daje możliwość wyłączenia iluminacji, przy użyciu smar

tfona, tylko, że wtedy jest tak jakbyś hybrydą jeździł wyłącznie na paliwie. Aby zminimalizować wymienione uwagi do modelu FS66, zamieszczam kilka modyfikacji, które prowadziłem jako udoskonalenia.

Mercane Wide Wheel 2019

Najsłabszym punktem w każdej hulajce, jest miejsce połączenia przedniego koła z ramieniem kierownicy. Należy zwracać uwagę na sposób mocowania w tym miejscu, z uwagi na występujące przeciążenia podczas jazdy i hamowania. Podczas startu, masa naszego ciała, przeciąża ramie kierownicy do tyłu, ponieważ pojazdy elektryczne mają duże przyspieszenie.

Podobnie podczas hamowania, z tą jednak różnicą, że napieramy całą masą do przodu. W tym modelu zastosowane rozwiązanie będzie się sprawdzać do wagi 45 KG. Przy wadze 80KG powstają luzy, które należy korygować min dwa trzy razy w miesiącu. Zignorowanie prowadzi do utraty kontroli kierownicy. Przy nagłych skrętach nasza hulajka jedzie prosto!

hulajnoga-fs66-speed
HTB1J6I7XvvsK1Rjy0Fi762wtXXaN

FS66 Speed.

Mercane Wide Wheel 2019.